SWOT ANALÝZA




Smyslem SWOT analýzy je určit slabé a silné stránky podniku a zjistit příležitosti a hrozby, které se nacházejí v okolí podniku. Cílem SWOT analýzy by mělo být maximální využití silných stránek k získání příležitostí  a naopak slabé stránky se snažit potlačovat nebo se snažit alespoň o jejich zmírnění.
S– strenghts
W – weakness
O – opportunities
T – threats

Mezi silné stránky patří věci, ve kterých je firma lepší než konkurence. Může to být například dobrý management, kvalitní výrobky či služby, kvalifikovaná pracovní síla a podobně.

Slabou stránkou je naopak něco v čem je firma horší než konkurence nebo co zvyšuje její náklady. Může to být například špatná cenová politika, nedostatečné zkušenosti podniku a další. Výčtem slabých stránek se zamýšlíme nad našimi slabinami a můžete se je tak pokusit zlepšit.

Dále analyzujeme příležitosti a hrozby v okolí podniku. Snažíme se najít příležitosti, které nám přinesou určité výhody, ale také se musíme zamyslet nad hrozbami, které mohou přinést podniku velké komplikace.

Měli bychom také posuzovat s jakou pravděpodobností daná hrozba může nastat. Je dobré začít analýzou příležitostí a hrozeb, které přicházejí z vnějšího okolí firmy, mělo by zde být zahrnuto jednak makroprostředí, jednak také mikroprostředí, které zahrnuje zákazníky, dodavatele, odběratele, konkurenci a veřejnost. Dále bychom se měli zaměřit na slabé a silné stránky, které se týkají vnitřního prostředí firmy. Je třeba zahrnout firemní kulturu, strukturu podniku, značku, kvalitu zaměstnanců, jejich zkušenosti, efektivitu, podíl na trhu a jiné.

Při sestavování SWOT analýzy je dobré respektovat určitá pravidla. Swot analýza by měla být:
– zaměřená na podstatná fakta, která jsou pro její zpracování nejdůležitější
– objektivní
– důvěryhodná
– ne moc dlouhá
– sestavená podle priorit
– neměla by zakrývat rizika

Méně je někdy více




V dnešním vyspělém světě takřka nikomu nic nechybí. A naše děti? Ty si každý rodič hýčká, a tak to snad v každé rodině s dětmi vypadá podobně – autíčka, panenky, plyšáci, kostky z lega…. Dětské pokojíčky jsou přeplněné, a v obležení je dokonce i koupelna s obývákem.

I přesto, že hračky jsou důležité při formování budoucnosti dítěte, stimulují jeho vývoj a poznávání světa, je moudré to s jejich množstvím nepřehánět.

Rodiče chtějí své děti potěšit, což je pochopitelné, ale jejich přemíra je většinou výsledek rodičovského pocitu viny z toho, že hodně pracují a že mají na své děti málo času. Přemíra hraček je taková náplast na špatné svědomí a na lítost, že se svými dětmi netráví více času.

My jsme neměli za své dětství ani desetinu hraček, než co mají naše děti teď. A možná si ani nevšímáme, že si s nimi děti neumí pořádně hrát. Snad platí nepsané pravidlo, že čím více hraček, tím méně skutečného hraní.

Příliš mnoho hraček totiž vytvoří jakýsi chaos, který kluky a holčičky dostane do stresu, a tedy daleko od příjemného hravého nastavení.

Děti jsou podrážděné a vzteklé.Stres u nich vzniká právě proto, že nevědí, se kterou hračkou si hrát dříve. Proto je lepší zbavit se zbytečných věcí a polovinu dobrých hraček schovat třeba s tím, že je po několika týdnech nebo měsících vyměníme.

Nejlepší hračka pro dítě jsou jeho rodiče. Hraní si s dospělými, napodobování jejich činnosti, používání ke hře věcí, které lze použít k vaření, uklízení, stavění nebo zahradničení, to se dětem líbí nejvíce.  A pokud se rodiče do hry zapojí, je to pro děti obrovské plus. Určitě je to mnohem lepší, než různé komplikované hračky a vymoženosti, kterým děti ani pořádně nerozumí.

Výhody, proč je rozumné dětem omezit počet hraček:

Ø  Naučí se kreativnosti a myslet tvůrčím způsobem.
Ø  Zvýší se jejich soustředěnost a déle udrží pozornost.
Ø  Vytvoří si lepší sociální dovednosti a budou snadněji navazovat přátelské vztahy.
Ø  Budou si svých věcí více vážit.
Ø  Budou mít větší zájem o knihy, malování, psaní a umění.
Ø  Budou vynalézavější.
Ø  Budou mít větší vytrvalost.
Ø  Nebudou sobecké.

Pokud se tedy rozhodneme snížit doma počet nepotřebných hraček, a nemáme ve svém okolí nikoho, komu udělaly radost, můžeme je dát do kontejnerů na textil, nebo odnést charitě či do dětského domova.

Nežijeme za výlohou




Jsou věci, které v bytě být mohou a nemusejí. Záleží na tom, jak na to majitel nahlíží anebo kde se dům či byt nachází. Takovou věcí, kterou je možné postrádat, jsou určitě záclony. A tady právě záleží na tom, jestli okna bytu míří do ulice a my bychom se cítili jako za výkladní skříní.

V tom případě je toto okenní zakrytí určitě nezbytné.

–         Dříve naše babičky záclony háčkovaly nebo pletly ručně.
–         Bylo to takové vysvědčení o tom, jak je která hospodyňka zručná.

V naší uspěchané době si neumím představit, že by některá novomanželka několik hodin denně trávila s háčkem v ruce a snažila se vybavit svým uměním celý byt. A ani to není třeba. Možností, jak se schovat před zvědavými zraky kolemjdoucích, je spousta.

Inspirace z Japonska

Posledním trendem jsou japonské stěny. Je to zajímavý dekorační prvek, který má využití v celém bytě. Do horní části okna se namontuje kolejnička, do které se zavěsí panelové závěsy. Vypadá to trochu jako obrácená široká žaluzie. Využití je však mnohem širší.

V malém bytě
·        oddělení pracovního prostoru od obývacího
·        rozdělení ložnice a dětského pokoje
·        oddělení toalety v koupelně

V bytě s velkými místnostmi
·        rozdělení kuchyně a jídelního koutu
·        obývací pokoj se může večer proměnit na koutek s televizí pro jednoho a koutek s knihou pro druhého

Nemusíte se bát, že závěsy budou vypadat dobře jen z lícové strany a rubová bude horší. I to je u japonských stěn vychytané. Z jedné strany pozitiv z druhé strany negativ. Jednu nevýhodu jsem, ale přeci jen našla. V bytě s malými dětmi je nebezpečí, že stěnou projdou.
Jinak je ale tento styl, který je inspirován japonskými venkovskými domy, kde jejich obyvatelé sázeli hlavně na jednoduchost, uhlazenost a flexibilitu, velice výhodný a vkusný. Interiér se může kdykoli, během okamžiku, zmenšit anebo zvětšit.
 

Děláme dost pro svoji paměť?




Nad pamětí nijak nepřemýšlíme. Prostě tu je jako součást našeho života a přijde nám úplně přirozená. Je to s ní stejné jako se zdravím. Až teprve, když nám přestane sloužit, si jej začneme vážit. Paměť je pro nás prostě samozřejmostí, ale zároveň si uvědomujeme, jak nepříjemné je, když si nemůžeme na něco vzpomenout. Většinou to bývá jen důsledek shonu a stresu.

Nebo jsme prostě přepracovaní, máme příliš starostí a pak nám leccos z naší paměti vypadne. Stane se to snadno, neboť chceme-li si něco zapamatovat, musíme si to nejprveuložit do paměti, poté to v ní uchovat a nakonec si vybavit. Že bychom měli pro svoji paměť něco dělat si uvědomíte teprve tehdy, když zapomeneme vyzvednout dítě ze školky nebo znovu krmíme psa, protože si nepamatujeme, zda jsme to už udělali.

KOLIK SI TOHO PAMATUJEME
Paměť je svým způsobem zrádná. Jelikož není možné si pamatovat všechno, vybavujeme si nejčastěji to, co nás zajímá, ale velmi často i to, na co bychom nejraději hned zapomněli. Je totiž mnoho druhů paměti.

Pamatujeme si slova, ale používáme také paměť zrakovou, sluchovou, čichovou a pohybovou. Z poruch paměti je nejhroznější amnézie, tedy časově ohraničená nebo trvalá ztráta paměti.

Zajímavé je, kolik věcí si většinou pamatujeme:
· 10 % z toho, co čteme
· 20 % z toho, co slyšíme
· 30 % z toho, co vidíme
· 50 % z toho, co slyšíme a vidíme
· 70 % z toho, co řekneme
· 90 % z toho, co děláme

DŮLEŽITÝ JE TRÉNINK
Jen neradi si připouštíme, že s věkem přestává být pružné nejen naše tělo, ale i mozek. I ten ale můžeme cvičit a trénovat a dostatečným pohybem mu poskytnout přísun kyslíku, aby lépe pracoval. Také můžeme používat přípravky, zlepšující paměť (Lecitin, ginkgo biloba, koenzym Q10)

Pro mozek je nutný cílený trénink. Aby zůstal aktivní, nesmíme jej nechat zahálet. Proto se učíme cizím jazykům, luštíme křížovky, hrajeme šachy, pexeso apod.

Do dění na Internetu promlouvá i nástroj Microsoft Ads a také GEO




Obchody zdravé výživy dnes promlouvají do rozhodování, jak se rozumně stravovat, významnou měrou. Stačí se porozhlédnout na internetu a zadat například do vyhledávače klíčová slova „e-shop zdravá výživa“ a objevíte tu velký počet obchodů a obchůdků, které se zaměřují na velmi široké spektrum výrobků. Mnoho lidí dnes zajímá, zda konzumují potraviny bez GMO, bez rafinovaného řepného cukru, bez konzervantů a barviv a vyhledávají mnoho alternativních zdrojů výživy, aby tím posílili zdraví v rámci prevence či léčby. Prodejci zdravé výživy to ale nemají snadné.

tvorba webu

Aby je zákazníci na internetu objevili, měli by se postarat nejen o funkčnost a přehlednost svého portálu, ale i o komunikaci s webovými vyhledávači. A k tomu slouží strategie SEO. V současné době se ale do vyhledávání na internetu zapojila i umělá inteligence skrze GEO – Generative Engine Optimization. Tento nástroj umožní lepší výsledky při vyhledávání umělou inteligencí a jestliže je GEO dobře ošetřeno, umělá inteligence vás může posouvat mezi důvěryhodné autority co nejvíce do popředí. Pro majitele obchodů se zdravou výživou (a nejen pro ně) má svůj význam uvažovat i o zařazení PPC reklamy pro Microsoft Ads.

strategie SEO a GEO

Microsoft Ads PPC je určena zákazníkům, kteří používají standardní nástroje společnosti Microsoft, jako je vyhledávač Bing, Microsoft Edge, MSN a samozřejmě i LinkedIn. S veškerými strategiemi SEO, GEO a Microsoft Ads mohou být nápomocní profesionálové, kteří se postarají o to, aby byl webový portál na špičce mezi konkurencí a aby se neztratil v internetovém „mraveništi“. Propagace na internetu je zkrátka mocným nástrojem a mnoho zákazníků dnes vyhledává různé služby a prodej zboží právě zde. Internet umožňuje vyhledávat a porovnávat mnohdy i to, co byste v kamenných prodejnách vyhledávali s většími obtížemi. Anebo byste tu nenalezli vůbec.

Vaše reklama ve správný čas na správném místě




Některé reklamy jen bliknou a zmizí bez povšimnutí. Jiné přitáhnou pohled, vzbudí zájem a ještě než si to člověk uvědomí, už má otevřený váš web. Rozdíl? Je v technologii, datech a přesném cílení. Dnešní online reklama není o štěstí, ale o strategii. A tou je PPC Microsoft Ads doplněné o kampaně RTB. Možná vaše značka dosud vsázela jen na Google. Ale svět online reklamy je mnohem širší. Microsoft Ads cílí na publikum, které Google často míjí, třeba uživatele Bingu, LinkedInu nebo MSN. Tito lidé často rozhodují o nákupech, vedou firmy, mají kupní sílu a z toho můžete jen vytěžit další přínosné benefity. Pokud k nim vaše reklama promluví správně, výsledky se dostaví rychle.

žena a PC

A pak je tu RTB – dynamické aukce v reálném čase, které umožňují zobrazit reklamu přesně ve chvíli, kdy váš zákazník prochází obsahem, který ho opravdu zajímá. Vaše značka se objeví přesně tam, kde má šanci zanechat stopu.

Proč je naše správa kampaní jiná než ostatní

  • Nepracujeme s odhady, ale s daty a testováním.
  • Kampaně ladíme tak, aby přinášely konverze, ne jen kliky.
  • Využíváme sílu Microsoft Ads pro cílení mimo přeplněný Google.
  • RTB nastavujeme s důrazem na fázi nákupního procesu.
  • Reportujeme výsledky, které dávají smysl obchodníkům i analytikům.

hledání na PC

Vědět, ke komu mluvíte a říct mu to správně

Dnešní zákazník není pasivní. Vyhledává, srovnává, přemýšlí. Vaše reklama musí být více než jen banner, musí odpovídat na potřeby a přicházet ve správnou chvíli. Microsoft Ads vám umožní přesně to a kampaně RTB dotáhnou zbytek. Zatímco ostatní stále platí za zbytečné zobrazení, vy můžete investovat chytře. Pomůžeme vám vytvořit digitální kampaně, které nebudou vyvolávat rozruch, ale přinášejí výsledky. Ať už chcete oslovit nové publikum, nebo lépe pracovat s tím stávajícím, začít můžeme hned. S našimi zkušenostmi se dostanete mnohem dál, než si jen můžete pomyslet.

Jak na úspěšné podnikání?




Každého jistě napadne, že když chce podnikatel uspět, musí nabízet něco, o co je mezi jeho potenciálními zákazníky dost velký zájem. To proto, že musí proměnit to, co nabízí, v dostatek peněz, a nikdo mu jistě nebude platit za něco, co za nic nestojí nebo co se dá sehnat někde jinde výhodněji. Ovšem ne každého napadne, že pouhá kvalitní nabídka ještě žádný úspěch nezaručuje. A přitom je to opravdu tak, jak by vám to potvrdili případně dotázaní podnikatelé. Protože někdy taková kvalita k obživě podnikatelů stačí, ale pravidlem to není. Často je potřeba udělat pro podnikatelský úspěch víc. A co konkrétně?

SEO optimalizace

Když chtějí podnikatelé uspět, musí také žádoucím způsobem využívat reklamu. Protože ta dává lidem o určité nabídce vědět a snaží se je přimět k žádoucím obchodním transakcím. A protože nejsou všechny reklamy stejně dobré, je žádoucí využívat v zájmu podnikatelských úspěchů RTB kampaně. Ty totiž dávají záruku, že budou žádoucím způsobem osloveni ti z lidí, u kterých je dost velká pravděpodobnost, že o to nabízené projeví zájem. Nehrozí tu, že by ona reklama nepadla na úrodnou půdu, že by ji viděli jenom ti, pro které nic neznamená a kteří zájem sotva projeví, a tak jsou takové kampaně efektivní. Což propagovaní podnikatelé potřebují.

SEO optimalizace

Ale sama reklama by také nemusela stačit. Je důležitá a často zásadní, ale přesto nedokáže oslovit všechny, kdo připadají jako zákazníci v úvahu. Ne každý z lidí vidí každou reklamu, a ne každý ji uvidí v tom pravém okamžiku. A tak je třeba postarat se o to, aby se podnikatelova nabídka dostala na oči i těm, kdo jednoduše hledají s pomocí internetových vyhledávačů. Chce to tedy zajistit odkazu směřujícímu na daný web ideální pozici mezi nabídkami předkládanými internetovými vyhledávači. A k tomu je zase potřeba SEO pro Mioweb, optimalizace, jež zajistí webu nepřehlédnutelnost. A co je typické pro podnikatele, kteří využívají zmíněnou reklamu a optimalizují? Přece úspěchy.

Radosti AdBlue




Tento systém totiž přináší více potíží, nežli by měl nějaký přínos. Tedy, pokud to bereme z pohledu řidiče nebo majitele automobilu jako takového. Tato vymyšlenost je totiž napojena na centrální počítač, který v autě řídí více věcí. A protože vykazuje chyby, tak počítač vypisuje chybové hlášky. A to je to, co řidiči leze dost krkem a hodně na to nadává. To se není vůbec co divit, ono je to někdy opravdu o nervy. Není tedy potom divu, že v servisu požadují deaktivaci celé této podivnosti. Vždy je jim vyhověno. Ne každá dobře myšlená věc také v praxi dobře dopadne. Lidstvo se dopustilo snad miliardy omylů a ještě dopustí.

moderní vůz

AdBlue je jedním z nich. Nebudeme to zde rozebírat do detailu, ale aut bez této věcičky jezdí stále více a více. A do toho nám nad hlavami létají tisícovky letadel. Kolik zplodin asi vyrobí oni? A kolik množství obřích lodí po všech mořích? Aby vůbec AdBlue fungovalo, musí se v motoru dosahovat určité teploty a zase naopak, pokud klesne pod jedenáct stupňů, tato kapalina tuhne. Takže následují hlášky a počítač ani nedovolí nastartovat. A máte to.

moderní vůz

Tento systém, kterému se AdBlue říká podle té kapaliny, kterou tam dáváte, což je třiceti dvou procentní močovina, tedy není bezchybný a je často vyžadována jeho deaktivace, jak výše psáno. Kdo chce mít nervy v pořádku, tak to udělá a technici musí také upravit software počítače. To je základní věc, protože on si musí myslet, že je vše při starém a vše šlape, jak má. Jízda se pak stává plynulejší, a dokonce se ušetří pohonné hmoty. Deaktivace AdBlue Kubota M5091 https://www.profi-chiptuning.cz/reference/2335-deaktivace-adblue-kubota-m5091 je jen dalším kamínkem, který zapadá do mozaiky. Všichni mají společnou věc, že nechtějí něco, co jim pije krev. A není se vůbec co divit. Pokud chcete také tento nesmysl deaktivovat, tak si klikněte na odkaz v tomto článku.

Dáte si občas dýmku?




V populaci je stále velké procento kuřáků, kteří si dají cigaretu několikrát denně. Většina lidí si zajde koupit krabičku do trafiky, kde je velký výběr a mohou kouřit hned, aniž by si museli cokoliv chystat sami. Jiní kuřáci zase dávají přednost balení cigaret doma, což je levnější, nicméně pracnější. Podobné je to s vodní dýmkou. můžete si na ni zajít někam do baru, ale pokud si ji chcete dát za méně peněz, budete si ji muset připravovat doma. I když vodní dýmka vypadá neškodně, stále se prostřednictvím dýmky kouří tabák. Proto je potřeba myslet na to, že není dobré ji kouřit často. Většina odborníků se shoduje na tom, že jedna vodní dýmka odpovídá vykouření celé krabičky cigaret, což je šok především pro ty, kteří běžně nekouří, ale občas si dat právě vodní dýmku, kterou si občas dopřeje i poměrně velká část nekuřáků.

vodní dýmka

Pro domácí přípravu vodní dýmky je nutné mít doma dýmku se vším, co je k ní potřeba. Shisha shop nabízí velký výběr nejen kompletních dýmek, ale i jednotlivých komponentů, ze kterých je možné si dýmku složit. Najdete zde i velký výběr tabáků, náhradních dílů i uhlíky. Co všechno k dýmce potřebujete?

  • Kvalitní a dobrý vlhčený tabák
  • Kotlík na sklepávání uhlíků
  • Uhlíky – doporučují se spíše kokosové kostky
  • Kleště
  • Náústky, pokud si chcete dát dýmku třeba s přáteli

muž dýmka

Sestavit si vlastní vodní dýmku není nijak složité a zvládne to každý. Jen je potřeba bát na to, abyste si vybrali kvalitní a stabilní dýmku, která nebude vratká. Zároveň je potřeba dobře odhadnout množství tabáku. Při menším množství nebudete mít takový požitek z kouření, ale při větším množství vás může dýmka pálit v krku. Vyberte si vodní dýmku z obchodu, který vám nabídne největší výběr dýmek a příslušenství k nim. Dýmku si pak můžete dát kdykoliv a kdekoliv budete chtít. Díky tomu ušetříte dost peněz, které byste jinak utratili třeba v baru.

Viditelná reklama




Takže pokud jde zrovna jen o to, je možné dát reklamu například na komín, nebo na vzducholoď. Ano, jde to a správná agentura to dokáže. Tedy reklamní agentura, ne nějaká jiná. Ovšem zde je třeba si uvědomit, že tento způsob propagace stojí nějakou tu korunu. Dá se říci, že je jedna z nejdražších, protože její realizace je hodně pracná a musí se a ni podílet velká spousta lidí. A ti všichni chtějí za svou práci zaplatit. Malé a začínající firmy však nemohou nebo nechtějí do něčeho podobného investovat. Proto raději volí reklamu lacinější, co do počtu lidí, kteří ji uvidí však možná stejnou, nebo ještě lepší.

reklamní taška

Domluví se s agenturou, aby jejich reklamu umístila na drobnější předměty. Zde pak vedou klíčenky, kšiltovky nebo nákupní tašky. Tyto tři věci nejsou samozřejmě jediné, ale jako reklamní předměty jednoznačně vedou. Teprve pak jsou zde propisovací tužky, mikiny, krabičky od sirek a tak dále a tak dále. A právě a na ty reklamní tašky se spolu https://revue.idnes.cz/karel-vagner-hana-zagorove-vztah-kapela-vzpominky-tydenik-tema-ps2-/lidicky.aspx%3Fc%3DA180104_123848_lidicky_zar podíváme drobátko blíže. Zde je třeba přihlédnou k tomu, že je možné nabízet je naprosto kdekoli, kde se něco prodává Tedy míněno tím drobné zboží. Ovšem třeba i u prodeje aut se mohu nabízet a mohou být plné dalších propagačních materiálů.

tašky bez potisku

Taková taška má totiž tu výhodu, že si ji člověk někdy bere s sebou i na cesty, takže se může ocitnout například v Honolulu. Nebo někde jinde. Firma tak může mít reklamu skutečně po celém světě, což na komínu jaksi nelze, neb ten je statický a jak známo, po světě se nikterak nepotuluje. Což taška zvládne naprosto snadno. Tyto „tulačky“ pak vlastně dělají propagaci firmy navíc, a pokud ještě někoho zaujmou a on se podívá na internet co je to vlastně zač a také nakoupí, je účel reklamní tašky naprosto dokonale splněn. Z potencionálního zákazníka se stal člověk, který si u firmy nakoupil. Přesně tak by měla kvalitní reklama fungovat.

Liquid Blank Theme By Kozmik. Proudly powered by WordPress